Asayiş

Eskişehir’de geri dönüşüm tesisi alevlere teslim oldu

Eskişehir’de Kanlıpınar Mahallesi’ndeki geri dönüşüm tesisinde çıkan yangın, itfaiyenin yoğun müdahalesiyle 1 saatte kontrol altına alındı. Yaklaşık 7 saat süren çalışmaların ardından soğutma yapıldı, inceleme başlatıldı.

Abone Ol

Odunpazarı ilçesi Kanlıpınar Mahallesi Metal Geri Dönüşümcüler Sitesi 12022. Sokak'ta bulunan geri dönüşüm tesisinde sabah saat 04.00'te henüz bilinmeyen sebeple yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine jandarma ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri sevk edildi. İtfaiye Dairesi Başkanlığı bünyesindeki 20 personel, 5 araç ve 3 müdahale grubu ile alevlere müdahale etti. Yangın 1 saatte kontrol altına alınırken yaklaşık 7 saat süren çalışmaları sonucunda alevler söndürülerek bölgede soğutma çalışması yapıldı. Yangın ile ilgili inceleme başlatıldı.