Nefer Tribün Grubu, Rize deplasmanı dönüşünde teröristler tarafından küçük yaşta şehit edilen Eren Bülbül'ün kabrini ve ailesini ziyaret etti.

Ziyaret ile ilgili bilgi veren Murat Diri "Nefer tribünü olarak Rize deplasmanı sonrası dönüşte üzüntümüzü bir kenara bırakıp vatan toprağı için şehit olan kardeşimiz Eren Bülbül'ün kabrini ziyaret ettik. Kardeşimizin şehit olduğu yaylaya çıktık. Yolumuzu 3 saat uzattık belki ama ömrümüz boyunca yaşayamayacağımız değil 3 saat, 30 sene boyunca anlayamayacağımız duygular yaşadık" dedi.

"O küçücük bedeni bir dağın zirvesinde devleşen yiğit kardeşimiz Eren'e tüm kalbimizle iyi ki 'varsın' dedik" ifadelerini kullanan Diri, sözlerini şöyle sürdürdü:

Yürüyerek 1,5 saate yakın yol yürüyüp dağa çıkan kardeşlerimiz orada bütün yorgunluklarını unutup bambaşka duygular içine büründü. O güzel kardeşimizin kabrinin başındaki dertli anası ise bakışlarıyla bizim yüreğimizi dağlıyordu. Hani derler ya bir dağın sırtında dağ varmış gibi diye.

İşte Eren’in kabrinde bunu hissettik. Kederli anamızın gözyaşlarıyla daha da kederlendik. Biz de Rize’ye yenildik diye dertleniyorduk. Bu zorlu coğrafyada yaşayan insanları bu yokluk içinde vatan müdafaası için canından geçen Erenler’i görünce kendimizden ve derdimizden utandık. Bizlerde derdimiz var sanıyoruz. Çok büyük sıkıntı ve üzüntü içinde olan Eren kardeşimizin annesi ve abisiyle kısa bir süre sohbet ettik.

O sıra bize erenin şehit olduğu yeri gösterdiler kocaman Türk bayrağı asılmış. Ama biz bile o anı yaşadık sanki. Hainler o gün o evden un çalmış ve ormana doğru kaçmış. Eren kardeşimiz nereye doğru gittiklerini gösterirken hainler direk Eren’e ateş etmiş.

Eren vurulunca Astsubayımız üzerine kapaklanmış. Astsubayımızın üzerinden 40 tane mermi çıkarmışlar. Olay hemen evin dibinde olmuş. Eren’in kabri de hemen evin yanına babasının mezarının yanına yapmışlar.

Garip anamız bazen çok soğuklarda çıkıp mezarın üzerine battaniye koyuyormuş Eren üşümesin diye. Eren’in acısını yüreğinde hala taşıyan Annemizin gözyaşları hala kurumamış. Rabbim sabırlar versin yardımcıları olsun. Tüm abi kardeş ve dostlarımızdan böyle hassas durumları unutmamalarını imkanı olan tüm Eskişehirliler’in Eren kardeşimizin ailesine maddi manevi destek olmasını temenni ediyoruz.

Rabbim kabrini pür nur mekanını cennet eylesin güzel ve cesur çocuk.. Bugün burada yaşadığımız duyguları, annenin gözyaşlarını abinin dik duruşunu ve seni asla unutmayacağız. İyi ki varsın Eren.