Milli Takımımız, 2026 Dünya Kupası D Grubu’ndaki üçüncü ve son maçında turnuvanın ortak ev sahiplerinden ABD ile karşılaştı. İlk maçta Avustralya'ya 2-0, ikinci maçta Paraguay'a 1-0 kaybederek turnuvadan elenmesi kesinleşen Ay-Yıldızlılar, ABD’yi 3-2 mağlup etti. Milli Takımımızın gollerini Arda Güler, Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan kaydetti.
Bu skorun ardından daha önce turnuvaya vedası kesinleşmiş olan Milliler, grubu 3 puanla son sırada tamamladı.