Geziye; Tapu Kadastro Bölge Müdürü Cevdet Kılıç, Eskişehir Vergi Dairesi Başkanı Şahin Demirci, Eskişehir Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürü Ali Osman Tatlısu, Eskişehir Devlet Su İşleri İl Müdürü Fazlı Bayır ve Meteoroloji Bölge Müdürü Ergün Güler de katıldı.

Düzenlenen etkinlikte, ziyaretçilere rehber eşliğinde Ulu Camii Alemşah Kümbeti, Ermeni Kilisesi, açık hava heykel müzesi, Yurdanur Heykel Sanat Evi, Zaimağa Konağı, Yunus Emre Kültür Evi gibi Sivrihisar’ın birçok tarihi ve turistik yerleri tanıtıldı, bilgiler verildi.

“Hızlı bir şekilde ilerliyoruz”: ‘Sivrihisar kültür gezisi’ ile ilgili açıklamalarda bulunan Sivrihisar Belediye Başkanı Hamid Yüzügüllü, “Bugün burada misafirlerimizi ağırlıyoruz. Eskişehir’deki müdür ve bürokrat arkadaşlarımızı ağırlıyoruz. Onlara Sivrihisar’ı gezdiriyoruz. Onlara Sivrihisar’ın mutfak kültürünü tanıtmak için bu etkinliği yaptık.

Başka turlarımız da var. Ziyaretçilerimiz var. Ziyaretçilerimize Sivrihisar’da güzel bir gün geçirmeleri için uğraşıyoruz.

Sivrihisar, bildiğiniz gibi tarihi bir ilçe. Bozulmamış bir Anadolu kasabası. Gün geçtikçe her şeyiyle gün yüzüne çıkan bir ilçemiz. Tarihiyle, tarihi dokusuyla ön plana çıkan bir ilçemiz.

Bugün burada da hızlı bir şekilde ilerliyoruz ve Türkiye’nin göz bebeği olmak için elimizden geleni yapıyoruz. Sivrihisar, her şeyiyle tarih kokan Nasreddin Hoca’nın memleketi bir ilçe. Ne anlatılır, ne yazılır Sivrihisar. Gezmeye görmeye doyulmayacak bir ilçe. ’Gelin, gezin ve görün’ diyorum” ifadelerini kullandı.

Öte yandan Başkan Yüzügüllü, ‘13 Mayıs Anneler Günü’ sebebiyle, Sivrihisar’a turlar eşliğinde gelen kadın ziyaretçilere de çiçek takdim etti.