Eskişehir’de etkisini artıran sıcak hava, hafta sonu kent merkezindeki yoğunluğu da önemli ölçüde azalttı. Normal günlerde kalabalığıyla dikkat çeken 2 Eylül Caddesi, öğle saatlerinde alışılmış görüntüsünden uzak kaldı.
Hava sıcaklığının en yüksek seviyelere ulaştığı saatlerde vatandaşların büyük bölümü evlerinde kalmayı tercih ederken, cadde üzerindeki yaya hareketliliğinin belirgin şekilde azaldığı görüldü.





