Milli Takımımız, 2026 Dünya Kupası D Grubu’ndaki üçüncü ve son maçında turnuvanın ortak ev sahiplerinden ABD ile karşılaştı. İlk maçta Avustralya'ya 2-0, ikinci maçta Paraguay'a 1-0 kaybederek turnuvadan elenmesi kesinleşen Ay-Yıldızlılar, ABD’yi 3-2 mağlup etti. Milli Takımımızın gollerini Arda Güler, Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan kaydetti.

Eskişehirspor taraftarlarından köy okuluna anlamlı destek
Eskişehirspor taraftarlarından köy okuluna anlamlı destek
İçeriği Görüntüle

Bu skorun ardından daha önce turnuvaya vedası kesinleşmiş olan Milliler, grubu 3 puanla son sırada tamamladı.

Kaynak: haber merkezi